Publicat de: cv04aei | aprilie 14, 2008

blogul meu intelectual

Conform datelor statistice blogu’ acesta se bucura de o popularitate foarte mare pentru simplu fapt ca oamenii sunt interesati mai mult de ceea ce tine de propria lor persoana (si o sa vedeti mai jos tabelu’), decat ce se intampla in jur. De exemplu saptamana aceasta am avut trafic mai bun decat nastase blog, si alte rahaturi de bloguri care nu’si au rostu’. Prin urmare, uitati’va oameni buni care ceea ce au cautat acesti minunati cetateni ai Româneziei pe bătrânul google:

In concluzie ne lăudăm cu o sete imensa pentru cultură cum ar fi: pizdele la wc, căcău gigacalorie, dar si pentru anumite curiozitati si intrebări inteligente: mă mănâncă în cur, ce să fac?. Mă bucur extrem de mult dragi plictisiţi pentru atenţia acordată…la revedere. trăiască România Mare(ca mică nu’i niciodată de ajuns), şi vă salut: mânca-mi-aţi rezumatul să mi-l mâncaţi


Răspunsuri

  1. =)) =)) =))

  2. hemoroizi? băgaţi un baton de dinamită, şi ne rezolvaţi şi nouă problema…

  3. =))) tare aia cu ma mananca in cur :)) .


Lasă un comentariu

Categorii