Publicat de: cv04aei | august 1, 2008

aşa….ca de noapte bună….

plec pe la 10 şi ceva(irelevant cât) de la muncă,,, foarte binedispus după ce toată ziua am ascultat toţi copiii retardaţi care se amuză copios pe seama proştilor care-s nevoiţi să îi asculte. Mă deplasez cu o mare scârbă spre capătu lu 135 un autobuz de mai bine n-ar mai fi. Mă urc în el….e gol. Apare după indelungi aşteptări şoferul cu aceeaşi stare de spirit.

schimb sărăcia de r.a.t.b. cu metroul în care privirile oamenilor sictiriţi îmi aduc aminte că au o mamă care-i aşteaptă cu braţele deschise între picioare…culmea sentimentul este reciproc…

ies de la metrou,,,e vânt,,,îmi dau seama după ce incerc să-mi dau jos un ziar jegos ce m-o pleznit peste mutra-mpietrită…şi chiar că e vânt îmi spun în gând luând cu grijă o flegmă verzuie de pe ochi de la boul din faţa mea…

fac greşeala să mă uit în jur…taximetrişti plictisiţi….ţigani,,,,,curve care-şi plimba bucile rupte-n 23 de colo colo aruncând din când în când o privire prin coşurile pline de gunoi…oameni urâţi,,,distruşi,,,terminaţi.

aştept r.a.t.b. ul din nou ,,, incercând să fac abstracţie de peisajul desprins parcă din universul eminescian al lui bacovia. Simt că cel mai frumos lucru care s-ar putea întâmpla în momentul ăsta e să iau autobuzul…dar nu oricum….PE DEDESUBT!

vine 69…..wow ce plăcere domnu şofer fir-ar mă-ta a dracu merg 3 staţii cu un lache-flaushache care are impresia că transportă cartofi, mă dau jos plin de bu(L)şituri pe coate, calc într-o roşie stricată-n faţa căminului…intru….aia de la poartă se uită ca la un căcat plouat (dar o înţeleg),,,,ajung în cameră şi mă pun liniştit la calc…pe mess ca tot omu…dar totul culminează cu o ceartă cu una dintre persoanele cu care n-ar trebui….aşa, ca de noapte bună….

mâine: idem, poimâine:idem, răspoimiercuri:idem,,,,

şi-mi vine să suspin întemeiat: futu-ţi paştele mă-tii de viaţă….


Răspunsuri

  1. frate toti patim la fel(mai putin cu flegmele verzi , care de obicei sunt galbene)asa ca stai tu calm fumeaza ceva si njoy this fucking life

  2. Si unii au ca obiectiv sa ajunga acolo 😉

  3. nah lasa amu ca tate trec… besides te asteapta sor’ta acasa ca nu mai pot de dorul tau. si in covasna nu bate vantul si ne plimbam cu masina ma’tii ca la noi in sat astia nu au ratb si nici metrouri… ca deh… ase e pi la tara. hai ca te’am pupat si abia astept sa se faca vineri :*


Lasă un comentariu

Categorii